NIEUW: de administratie module

Met de nieuwe administratie module van VYTAL is het nu écht mogelijk om alles in één systeem te doen. Met onze gebruiksvriendelijke vitaliteitssoftware en app voor clubs, coaches en trainers, is het mogelijk om direct jouw klantbeheer, administratie en facturatie te doen. Plan moeiteloos afspraken in, beheer agenda's, taken, producten, lidmaatschappen, financiële zaken, volg leads op en verstuur facturen, betaallinks en -herinneringen. Echt alles op één plek dus!

Bespaar tijd en frustratie

Met onze administratie module heb je in een handomdraai alle belangrijke zaken geregeld en ook nog eens op een efficiënte manier. Of het nu gaat om het plannen van afspraken, beheren van agenda's, vastleggen van taken, financieel beheer, of het verkopen van je producten en lidmaatschappen, het was nog nooit zo eenvoudig. Vereenvoudig jouw bedrijfsprocessen - klantbeheer, administratie en facturatie - in VYTAL, door de admin module in ons softwarepakket en app te activeren. Zo bespaar jij niet alleen een hoop tijd, maar zeg je ook gelijk gedag tegen de frustratie van niet op elkaar afgestemde systemen!

Ben je benieuwd hoe dit eruit ziet en werkt? Plan dan geheel vrijblijvend een online demo van onze software en administratie module in!

 

Bespaar tijd en frustratie

Ontzorg je financiële administratie

Met de admin module heb je, vanuit één centrale plek, grip op jouw klantbeheer, administratie en facturatie. Je hebt overzicht van alle financiële processen. Dit bespaart je tijd, maar ontzorgt je ook. Zo kan jij je bezig houden met waar je écht goed in bent: coachen! 
 
  1. Maak lidmaatschappen aan en richt het proces in zoals jij het wilt
  2. Regel direct betalingen via betaallink of automatisch incasso
  3. Eenvoudige koppeling (plug and play) met je Mollie account
  4. Stuur facturen uit en volg op met automatische herinneringen
  5. Dashboard met overzicht van je klantgroei en alle financiële processen

Geautomatiseerde planning en roostersoftware

Met de admin module beheer je de agenda's van jou en je team. Zo houd je de controle over alle activiteiten binnen je bedrijf en/of locatie(s). Met de software automatiseer je het boekingsproces en kan je leads en klanten zelfstandig afspraken, trainingen en lessen laten boeken of inplannen. Efficiënt werken door:
 

  1. Beheer roosters en maak onderscheid tussen afspraken en taken
  2. Lessen en afspraken zijn eenvoudig te boeken via de mobiele app
  3. Bekijk de aanwezigheid van jouw klanten in de lessen/trainingen
  4. Werk vanuit meerdere locaties en met meerdere agenda's
  5. Plan eenvoudig terugkerende afspraken door

Ben je benieuwd hoe dit eruit ziet en werkt? Plan dan geheel vrijblijvend een online demo van onze software en administratie module in!

 
Compleet bedrijfsoverzicht

Compleet bedrijfsoverzicht

  • Beheer je bedrijf vanuit één centrale plek en gebruik de overzichtelijke dashboards om grip te houden op je bedrijfsprocessen
  • Houd overzichtelijke takenlijsten bij om structuur te krijgen in je dagelijkse bedrijfsvoering
  • Eenvoudige onboarding met de Aan de slag module om binnen no time alles ingericht te hebben
Leads en afsprakenbeheer

Leads en afsprakenbeheer

  • Automatiseer het genereren van leads en afspraken via de contactformulier- en afsprakenformulier widgets op je website
  • Beheer binnengekomen leads simpel en overzichtelijk in je eigen leads pijplijn
  • Maak gebruik van slimme automatische triggers voor het aanmaken van opvolgtaken of mails
Communicatie en personalisatie

Communicatie en personalisatie

  • Personaliseer communicatie met klanten via e-mailtemplates of chat
  • Stuur notificaties en pushmeldingen bij belangrijke club, coach en klantacties
  • Maak en beheer verschillende formulieren om registratie te vereenvoudigen
Productbeheer en verkoop

Productbeheer en verkoop

  • Automatiseer je verkoop, beheer je shop en promoot producten
  • Verkoop producten en lidmaatschappen via de geïntegreerde webshop of app-shop
  • Beheer eenvoudig je voorraad en stel aanbiedingsprijzen in
     
Teambeheer en gemak

Teambeheer en gemak

  • Wijs coachrollen toe en bepaal welke informatie ze mogen zien en beheren
  • Krijg inzicht in de activiteiten en prestaties van je team
  • Plan taken en afspraken in voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering
Zorgeloos overstappen

Zorgeloos overstappen

  • We gaan je stap voor stap helpen. Één keer investeren, om daarna nooit meer te veel tijd kwijt te zijn aan administratie. Makkelijke keuze toch?
  • Gebruik onze GRATIS overstapservice, waarbij we je administratie zorgeloos overzetten en jij binnen no time al je bedrijfsprocessen vanaf één plek kunt beheren.
  • We bieden uitgebreide support - we zijn elke werkdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch en via Whatsapp bereikbaar. We zorgen ervoor dat je moeiteloos kunt overstappen.
Meer weten als coach?

Nieuwsgierig geworden?

Ben je als clubeigenaar, manager of coach nieuwsgierig naar de administratie module van VYTAL? Vul dan het formulier in om meer informatie (en prijzen) te ontvangen, een online demo te plannen of een proefperiode aan te vragen. Wij vertellen je alles over de mogelijkheden van deze module en laten je de app graag zien!

De voordelen van VYTAL op een rijtje:

  • ​​​​​​Meer omzet in minder tijd: schaalbaar, snel en eenvoudig coachen.
  • Meer waarde voor je klant: de app neemt alles van A tot Z uit handen.
  • Onderscheidend vermogen: de app met jouw eigen logo en huisstijl.
  • Alles in één systeem: beheer je volledige bedrijfsvoering en administratie.

Liever telefonisch contact? Neem contact met ons op via tel. 085 - 06 06 132.



''Onze coaches besparen veel tijd met voorbeelden doornemen en voedingsschema's opstellen. Het is een aanrader voor elke serieuze coach!''

''Onze coaches besparen veel tijd met voorbeelden doornemen en voedingsschema's opstellen. Het is een aanrader voor elke serieuze coach!''
Richard Bell Bell Coaching